joi, 2 aprilie 2009

Romania-Serbia-2-3-Preliminari pentru Mondialele din Africa de Sud 2009



Sarbii Nemanja Vidic(5),Branislav Ivanovic(6),Nikola Zigic(15),Dejan Stankovic(10),Neven Subotic(18) si Marko Pantelic(9) au jucat contra jucatorilor romani Ciprian Marica(9),Marius Niculae(18),Cristian Tanase(14) si Cosmin Contra(2).







Un comentariu:

  1. hello bre. adriana de la gandul aci. bre, vezi ca ne facuram blog asa ca pentru noi toti...cu poze cu noi facute de noi pe la evenimente, ca tot ne vorbeam de mult sa facem
    www.inspatelecamerei.blogspot.com

    da-mi mie mailul tau sa te fac author pe blog,sau iti dau eu userul si parola sa te pui singur, daca vrei, desigur!
    pe mess eu-s: lpstreet_teamgirl
    pe gmail: adriana.neagoe@gmail.com

    ps: scuze ca iti dau comment ca sa iti comunic cele de mai sus, dar nu am dat de tine nici eu nici octav altfel :P

    RăspundețiȘtergere